Zoek binnen Vitis Welzijn

2021 was een bijzonder jaar waarin we weer samenwerkten aan een vital en toekomstbestendige samenleving. Wij laten u in dit jaarverslag graag met meerdere beelden, cijfers en ervaringen zien hoe we dit doen.

Jaarverslag 2021

Ontzettend veel gedreven en betrokken inwoners, vrijwilligers, organisaties en bedrijven! Samen met hen zorgen wij voor beweging en ontplooien we initiatieven om bij te dragen aan een goede en gezonde toekomst voor hun leefomgeving.

Blader hier direct door ons jaarverslag. Of download het hier (10 Mb PDF bestand).

Vitis is er voor deze inwoners, vrijwilligers, organisaties en bedrijven. Door actief mee te denken en te doen, mensen te verbinden en betrokken te zijn bij initiatieven, dragen wij bij aan de duurzame ontwikkeling en leefbaarheid van Westland en Hoek van Holland. Het jaar 2021 kunnen we niet los zien van corona en hierdoor is meer dan ooit duidelijk geworden hoeveel belang we allemaal hechten aan sociale samenhang. Die sociale samenhang kwam onder druk te staan door de pandemie. We hebben ons tot het uiterste ingespannen om daar waar mogelijk verbindingen tot stand te laten komen en vrijwilligers, initiatieven in de buurt, inwoners en organisaties zo goed als mogelijk te ondersteunen.

De kracht en het eigenaarschap blijft altijd bij de inwoner zelf. Vitis stimuleert, inspireert en verbindt. Zodra we samen in beweging komen, kunnen we ons doel bereiken: samenwerken aan een vitaal en toekomstbestendig Westland en Hoek van Holland. Wij laten u in dit jaarverslag graag met meerdere beelden, cijfers en ervaringen zien hoe we dit doen.

Wij wensen u veel leesplezier toe en kijken uit naar samen 2022.

Jaarverslag 2021 voorpagina

Voorgaande jaarverslagen

Cover jaarverslag 2019 Bekijk hier het jaarverslag over 2020

Cover jaarverslag 2019 Bekijk hier het jaarverslag over 2019

Cover jaarverslag 2019 Bekijk hier het jaarverslag over 2018

Jaarverslag ontvangen? We sturen graag een exemplaar toe!
Liesbeth Koornneef

Directeur / bestuurder Stel hier uw vraag