In verband met de ontwikkelingen rondom het Coronavirus, zijn er wijzigingen in onze beschikbaarheid en dienstverlening. Lees het hier
Zoek binnen Vitis Welzijn

Het jaarverslag van Vitis is verschenen. Met dit jaarverslag kijken we terug op 2019. Terugkijken tijdens een bijzondere tijd waarin corona een grote rol speelt en invloed heeft op ons dagelijks leven.

Belangrijke momenten voor Vitis

“Het jaarverslag bestaat uit beelden van een aantal hoogtepunten uit 2019. Beelden van momenten die voor Vitis zo belangrijk zijn; onze vrijwilligers, activiteiten en diensten waar het om gaat, ondersteund door cijfers”, vertelt Liesbeth Koornneef, directeur Vitis Welzijn. “De foto’s en de cijfers betekenen, ook in coronatijd, dat wij ons blijven inzetten voor de krachtige verbondenheid binnen onze regio. Misschien juist nú nog meer dan voorheen. Zóveel mensen die elkaar helpen en er voor elkaar zijn, en ook steeds meer bedrijven die maatschappelijk betrokken zijn en op verschillende wijze hun steentje bijdragen”, aldus Koornneef.

Cover jaarverslag 2019

Bekijk hier de digitale versie van het jaarverslag.

Jaarverslag ontvangen? We sturen graag een exemplaar toe!
Liesbeth Koornneef

Directeur / bestuurder Stel hier uw vraag